Syvende år i træk

Den årlige uafhængige kundeundersøgelse af banksektoren (EPSI 2018):

Handelsbankens privatkunder er mest tilfredse
For syvende år i træk er Handelsbankens privatkunder de mest tilfredse ifølge den årlige uafhængige kundetilfredshedsundersøgelse af banksektoren.

Handelsbanken har gennem mange år haft en meget højt og stabil kundetilfredshedshed blandt både privatkunder og erhvervskunder. I årets netop offentliggjorte undersøgelse fra EPSI har Handelsbanken en meget klar førsteplads på privatkunders kundetilfredshed:

- Vi er meget glade og stolte over den tillid vores kunder viser os med deres høje kundetilfredshed. Det inspirerer os til at gøre os endnu mere umage fremover. Tilfredse og loyale kunder er helt afgørende for os. Derfor er det en stor anerkendelse, at vi år efter år har bevaret vores unikke position. Den høje kundetilfredshed er et signal om, at kunderne kvitterer for og sætter pris på vores lokale beslutningskraft tæt på kunderne, siger direktør i Handelsbanken i Brande, Henrik Overgaard.

Handelsbanken møder kunderne lokalt med storbankens styrker i ryggen – uanset om kunden vælger det personlige møde eller betjener sig selv via vores digitale løsninger. Den nære, lokale relation til kunderne er et helt centralt element i Handelsbanken. Relationen bygger på lokal indsigt, tid til rådgivning og skræddersyede løsninger, som passer til den enkelte kunde.

Årets EPSI måling viser, at Handelsbanken får en meget klar førsteplads blandt privatkunderne, mens et tæt løb i toppen af feltet placerer banken som den tredjebedst placerede navngivne bank blandt erhvervskunderne.

 

For mere information om EPSIs undersøgelse:  http://www.epsi-denmark.org/report/banksektoren-2018/

For yderligere information og kommentarer kontakt:

Henrik Overgaard, 4456 4814

 

Filialen i Brande er en del af Handelsbanken, der med over 800 filialer og kontorer i flere end 20 lande verden over er en af Nordens største banker. Ingen nordisk storbank er ratet højere af de internationale kreditvurderingsinstitutter. Handelsbankens hjemmemarkeder er Danmark, Sverige, Norge, Finland, Holland og Storbritannien og derudover er banken repræsenteret i alle væsentlige finanscentre i resten af verden. Vores forretningsmodel er decentral, og beslutningskompetencen ligger i vores filialer, der arbejder lokalt med både privat- og erhvervskunder. Det er nemlig filialen, der kender kunden og lokalområdet bedst og derfor kan træffe de bedste beslutninger for kunden – med dygtige specialister og Handelsbanken-koncernen i ryggen.


Del denne side: